Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnosti zapamćivanja povijesnih činjenica kroz glazbene aktivnosti (CROSBI ID 674116)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Atanasov Piljek, Diana Mogućnosti zapamćivanja povijesnih činjenica kroz glazbene aktivnosti // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja zbornik sažetaka. / Škojo, Tihana (ur.). Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 14-15

Podaci o odgovornosti

Atanasov Piljek, Diana

hrvatski

Mogućnosti zapamćivanja povijesnih činjenica kroz glazbene aktivnosti

Provedeno istraživanje propitkuje mogu li neke glazbene aktivnosti ( pjevanje i plesanje) biti korisne u ne glazbenom smislu ( pomoći u učenju izvan glazbenih sadržaja). Istraživanje koje je provedeno ( N=39) pretpostavlja da spomenute glazbene aktivnosti olakšavaju zapamćivanje nekih ne glazbenih činjenica. Ispitanici su prije eksperimenta izjednačeni po skupinama, memorijskim testom prema razini mehaničkog pamćenja, generacijski (22 godišnjaci) i po spolu. Raspoređeni su u tri skupine tako da su u svakoj skupini zastupljeni potpuno jednaki rezultati memorijskog testa. Zadatke skupina ( uglazbljivanje činjenica pjevanjem, osmišljavanje činjenica plesanjem i klasično učenje) su izvlačili po jedan predstavnik svake, a time su izvučene i vrste skupina ( dvije eksperimentalne - pjevanje i plesanje i jedna kontrolna – klasično učenje ). Nakon 45 minutnog učenja prvi puta viđenog teksta kroz zadane aktivnosti, iz njima nepoznate Poljske povijesti, svi ispitanici su pisali test znanja. Rezultati istraživanja ukazuju na mogućnosti utjecaja glazbenih aktivnosti i zapamćivanja te potrebu detaljnijeg daljnjeg istraživanja kako bi se razvile tehnike, možda novog načina učenja i zapamćivanja egzaktnih činjenica uz pomoć glazbe.

glazbene aktivnosti, učenje kroz glazbene aktivnosti, povijesne činjenice, tehnike učenja

nije evidentirano

engleski

Ability to memorise historical facts trough musical activities

nije evidentirano

musical activities, learning through musical activities, historical facts learning techniques

nije evidentirano

Podaci o prilogu

14-15.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Škojo, Tihana

Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-58055-3-3

Podaci o skupu

1. Međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti ; Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja /Suvremeni pedagoški izazovi u glazbenoj umjetnosti

predavanje

17.10.2014-18.10.2014

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija