Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Umjetničko djelo kao sredstvo evaluacije glazbenog sluha (CROSBI ID 674122)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Atanasov Piljek, Diana ; Margetić, Nikola Umjetničko djelo kao sredstvo evaluacije glazbenog sluha // : Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću / Teaching art in the 21st century. Monografija radova sa specijaliziranih umjetničko - znanstvenih skupova ECNSI 2010 ; ECNSI 2011 i ECNSI 2012 / Težak, Dubravka (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 117-119

Podaci o odgovornosti

Atanasov Piljek, Diana ; Margetić, Nikola

hrvatski

Umjetničko djelo kao sredstvo evaluacije glazbenog sluha

Glazbeno umjetničko djelo u nastavi glazbe djeluje na razvijanje estetskih kriterija u području glazbe, glazbenog ukusa i stvaranje fundusa poznavanja određenog dijela glazbene literature, primjerenog uzrastu. Ono je ujedno i sredstvo razvijanja različitih elemenata glazbenog sluha kao što je izoštravanje slušne percepcije, vježbanje slušne koncentracije, upoznavanje s temeljnim glazbenim pojmovima kao što su ugođaj, tempo, dinamika, glazbeni oblik i razni izvodilački sastavi. U trenutku slušanja i doživljavanja glazbe u samoj nastavi glazba je umjetničko djelo, ali u trenutku razgovora i analize sastavnica istog umjetničko djelo postaje sredstvo učenja o glazbi. Kako ishode učenja treba evaluirati, umjetničko djelo u nastavi glazbe time postaje sredstvo evaluacije. Istraživanje koje je provedeno bavi se pitanjem postoje li razlike među učiteljima razredne nastave u mišljenjima prema ocjenjivanju u predmetu Glazbena kultura s obzirom na godine poučavanja i postoje li razlike među učiteljima razredne nastave u mišljenjima prema ocjenjivanju u predmetu Glazbena kultura s obzirom na stupanj obrazovanja. Rezultati koji su dobiveni otkrivaju da ne postoji statistički značajna razlika među učiteljima razredne nastave u mišljenjima prema ocjenjivanju niti statistički značajna razlika među učiteljima razredne nastave u mišljenjima prema ocjenjivanju obzirom na stupanj obrazovanja. Ispitanici su skloniji brojčanom ocjenjivanju što otvara pitanja vezana uz glazbene kompetencije učitelja u nastavnoj praksi i njihovog permanentnog usavršavanja u području školske dokimologije.

umjetničko glazbeno djelo, glazbeni ukus, elementi glazbenog sluha, sredstvo evaluacije, školska dokimologija

nije evidentirano

engleski

Work of art as a means of evaluating musical ear

nije evidentirano

music art piece, music taste, elements of musical hearing, means of evaluation, school docimology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

117-119.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

: Poučavanje umjetnosti u 21. stoljeću / Teaching art in the 21st century. Monografija radova sa specijaliziranih umjetničko - znanstvenih skupova ECNSI 2010 ; ECNSI 2011 i ECNSI 2012

Težak, Dubravka

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija