Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno- vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi (CROSBI ID 264120)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Krnić, Marijo ; Kekez, Mia
hrvatski
Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno- vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi
U radu su prikazani rezultati istraživanja razlike u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe među studentima prve i pete godine učiteljskih studija na sveučilištima u Splitu, Zagrebu i Zadru. Rezultati istraživanja pokazuju kako ne postoji značajna razlika u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe između studenata prve godine učiteljskih studija u Splitu, Zagrebu i Zadru. Istraživanje također pokazuje kako postoje značajne razlike u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe između studenata pete godine učiteljskih studija u Splitu, Zagrebu i Zadru. Naposljetku, rezultati ukazuju na to da postoje razlike u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe između studenata prve i pete godine učiteljskih studija u Splitu, Zagrebu i Zadru. Predlaže se revizija aktualnih planova i programa učiteljskih studija s ciljem ujednačavanja naobrazbe u području nastave glazbe.
godina studija ; mjesto studija ; vokalna glazba
nije evidentirano
engleski
Of the learning outcomes in the cognitive field of vocal training of masters of primary education in a comparative perspective
nije evidentirano
years of study ; place of study ; vocal music
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
2016.
91-103
objavljeno
0037-654X
1849-532X