Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno- vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi (CROSBI ID 264120)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Krnić, Marijo ; Kekez, Mia Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno- vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 91-103

Podaci o odgovornosti

Krnić, Marijo ; Kekez, Mia

hrvatski

Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno- vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi

U radu su prikazani rezultati istraživanja razlike u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe među studentima prve i pete godine učiteljskih studija na sveučilištima u Splitu, Zagrebu i Zadru. Rezultati istraživanja pokazuju kako ne postoji značajna razlika u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe između studenata prve godine učiteljskih studija u Splitu, Zagrebu i Zadru. Istraživanje također pokazuje kako postoje značajne razlike u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe između studenata pete godine učiteljskih studija u Splitu, Zagrebu i Zadru. Naposljetku, rezultati ukazuju na to da postoje razlike u ishodima učenja u kognitivnom području iz sfere vokalne glazbe između studenata prve i pete godine učiteljskih studija u Splitu, Zagrebu i Zadru. Predlaže se revizija aktualnih planova i programa učiteljskih studija s ciljem ujednačavanja naobrazbe u području nastave glazbe.

godina studija ; mjesto studija ; vokalna glazba

nije evidentirano

engleski

Of the learning outcomes in the cognitive field of vocal training of masters of primary education in a comparative perspective

nije evidentirano

years of study ; place of study ; vocal music

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

2016.

91-103

objavljeno

0037-654X

1849-532X

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija

Poveznice