Profil potrošača organske hrane u Sisačko- moslavačkoj županiji
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Profil potrošača organske hrane u Sisačko- moslavačkoj županiji (CROSBI ID 432569)

Ocjenski rad | završni rad (sveučilišni)

Vukosavljević, Aleksandra Profil potrošača organske hrane u Sisačko- moslavačkoj županiji / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj) . Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019

Podaci o odgovornosti

Vukosavljević, Aleksandra

First Komen, Ivana

Grgurić Čop, Nina

hrvatski

Profil potrošača organske hrane u Sisačko- moslavačkoj županiji

U današnje vrijeme visoke industrijalizacije i globalizacije tržišta, te ekonomije obujma, nameće se masovna proizvodnja tj. konvencionalna proizvodnja hrane kako bi se zadovoljile potrebe svjetske populacije i kako bi se osigurao dovoljan prinos prehrambenih proizvoda. U ovom radu tema je ispitivanje potrošača u Sisačko- moslavačkoj županiji, kako bi se pokušao okarakterizirati organski potrošač. Dosadašnje literature vezano za to područje jako je malo, a Sisačko – moslavačke županije je iznimno zanimljivo za istraživanje baš ove teme, zato što je jako puno organskih poljoprivrednika, te tla i površine tla idu u korist proizvođača organske hrane svih vrsta. Istraživanje o saznavanju profila Sisačko- moslavačke županije može koristiti svim proizvođačima organske hrane. Provedeno je istraživanje na uzorku od 110 ispitanika putem online anketnog upitnika. Rezultati istraživanja pokazuju kako su žene češći kupci organske hrane. Najveći potrošači organske hrane su u dobi od 40 do 49 godina starosti, imaju više stručne spreme, te su zaposleni. Mjesečni dohodak im je od 4.001, 00kn do 8.000, 00kn, a izdaci za kupovinu organske hrane su od 11% do 30%. Organsku hranu kupuju najviše zbog povjerenja u kvalitetu. Kupovinu vrše jednom tjedno i obavljaju je u supermarketima u kojima kupuju najviše voće i povrće. Spremni su platiti višu cijenu za organsku hranu, te im je bitno hrvatsko porijeklo.

organski proizvodi ; tržište organskih proizvoda ; potrošači ; demografske varijable ; profil ispitanika

nije evidentirano

engleski

Organic food consumers profiles in Sisak-Moslavina County

nije evidentirano

organic products ; organic product market ; consumers ; demographic variables ; consumer profile

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

13.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija