Alternativna kružna raskrižja kao mjera poboljšanja sigurnosti prometa na raskrižjima
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Alternativna kružna raskrižja kao mjera poboljšanja sigurnosti prometa na raskrižjima (CROSBI ID 294590)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Šurdonja, Sanja ; Rutko, Ivan ; Deluka-Tibljaš, Aleksandra Alternativna kružna raskrižja kao mjera poboljšanja sigurnosti prometa na raskrižjima // Zbornik radova (Građevinski fakultet Sveučilišta u Rijeci), 23 (2020), 1; 83-98. doi: 10.32762/zr.23.1.6

Podaci o odgovornosti

Šurdonja, Sanja ; Rutko, Ivan ; Deluka-Tibljaš, Aleksandra

hrvatski

Alternativna kružna raskrižja kao mjera poboljšanja sigurnosti prometa na raskrižjima

Dvotračna kružna raskrižja primjenjuju se kao rješenje koje povećava kapacitet raskrižja (u usporedbi s klasičnim i jednotračnim kružnim raskrižjem), ali istovremeno značajno smanjuje razinu prometne sigurnosti. Alternativna kružna raskrižja pokazala se kao „kompromis“ između većeg kapaciteta, u odnosu na jednotračna i bolje prometne sigurnosti, u odnosu na dvotračna kružna raskrižja. U radu je prikazana analiza primjene alternativnih kružnih raskrižja na lokaciji postojećeg dvotračnog kružnog raskrižja te višekriterijska analiza kao alat pri odabiru optimalne varijante.

alternativno kružno raskrižje, prometna sigurnost, kapacitet

nije evidentirano

engleski

Alternative Types of Roundabouts as a Measure to Improve Traffic Safety at Intersections

Two-lane roundabouts, the one-level intersection types, are used as a solution to increase the capacity of the intersection (in comparison to the classic and the one-lane roundabout). However, at the same time they significantly reduce the level of traffic safety. Alternative roundabouts are a “compromise” for achieving higher capacity compared to one-lane, and better traffic safety compared to two-lane roundabouts. The paper presents the application of alternative roundabouts at the location of the existing two-lane roundabout and multi-criteria analysis as a tool in selecting the optimal variant.

alternative roundabout, traffic safety, capacity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (1)

2020.

83-98

objavljeno

0350-8552

2584-6159

10.32762/zr.23.1.6

Povezanost rada

Građevinarstvo

Poveznice