Pogledi učenika s teškoćama u razvoju na obrazovanje (CROSBI ID 642666)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Salaj, Ivona
hrvatski
Pogledi učenika s teškoćama u razvoju na obrazovanje
U radu je prikazano kvalitativno istraživanje s djecom s teškoćama u razvoju i mladima s invaliditetom o njihovim pogledima i mišljenjima o ulozi učenika u provedbi obrazovne politike. Cilj istraživanja bio je dobiti bolji uvid u doživljaj i iskustvo sudjelovanja učenika s teškoćama u razvoju u provedbi obrazovne politike. U provedbi istraživanja sudjelovalo je 34-ero učenika s teškoćama u razvoju koji pohađaju završne razrede srednjih škola u šest centara za odgoj i obrazovanje na području Republike Hrvatske. Podaci su prikupljeni metodom vođenih grupnih diskusija. Rezultati istraživanja upućuju na potrebu stvaranja prilika za veće sudjelovanje učenika s teškoćama u razvoju u školskom okruženju. Traženje informacija od učenika tijekom provedbe određenih mjera obrazovne politike i uvažavanje njihovog mišljenja o istom može doprinijeti povećanju učinkovitosti provedbe obrazovne politike.
obrazovna politika ; učenici s teškoćama u razvoju ; sudjelovanje djece ; kvalitativna metodologija
nije evidentirano
engleski
Perspectives of students with disabilities about their education
nije evidentirano
educational policy ; students with disabilities ; child participation ; qualitative methodology
nije evidentirano
Podaci o prilogu
166-171.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić, Adrijana
Zagreb:
978-953-175-661-7
Podaci o skupu
predavanje
30.09.2017-02.10.2017
Opatija, Hrvatska