Promocijske aktivnosti prodavaonice (CROSBI ID 103493)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mihić, Mirela
hrvatski
Promocijske aktivnosti prodavaonice
Cilj ovog rada je prezentirati značaj i utjecaj promocijskih aktivnosti prodavaonice u privlačenju potrošača i njihovom poticanju na kupnju. U radu se navode ciljevi i funkcije, te prednosti i ograničenja temeljnih promidžbenih aktivnosti u procesu komuniciranja s kupcima. Polazeći od toga autorice zaključuju da maloprodavači moraju vrlo pažljivo planirati i razvijati cjelokupnu strategiju promocije da bi mogli uspješno komunicirati s ciljnim tržištem. Stoga sve promocijske aktivnosti moraju djelovati integrirano i koordinirano, a koje će od njih u promocijskom spletu imati veću ili manju ulogu ovisi u prvom redu o konkretnoj prodavaonici i njezinom asortimanu te karakteristikama ciljnog tržišta. Autorice također naglašavaju kako je pri planiranju i kreiranju promocijske strategije potrebno imati na umu da promocijski miks predstavlja samo jedan element cjelokupnog marketinškog spleta te se planovi ekonomske propagande, prodajne promocije
ekonomska propaganda; osobna prodaja; prodajna promocija; odnosi s javnošću; publicitet; potrošači; maloprodavači
nije evidentirano
engleski
Promotional Activities in Retailing
nije evidentirano
Advertising; Personal Selling; Sales Promotion; Public Relations; Publicity; customers; retailers
nije evidentirano