Promocijske aktivnosti prodavaonice
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Promocijske aktivnosti prodavaonice (CROSBI ID 103493)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Mihić, Mirela Promocijske aktivnosti prodavaonice // Mostariensia (Mostar), 17 (2003), 95-107

Podaci o odgovornosti

Mihić, Mirela

hrvatski

Promocijske aktivnosti prodavaonice

Cilj ovog rada je prezentirati značaj i utjecaj promocijskih aktivnosti prodavaonice u privlačenju potrošača i njihovom poticanju na kupnju. U radu se navode ciljevi i funkcije, te prednosti i ograničenja temeljnih promidžbenih aktivnosti u procesu komuniciranja s kupcima. Polazeći od toga autorice zaključuju da maloprodavači moraju vrlo pažljivo planirati i razvijati cjelokupnu strategiju promocije da bi mogli uspješno komunicirati s ciljnim tržištem. Stoga sve promocijske aktivnosti moraju djelovati integrirano i koordinirano, a koje će od njih u promocijskom spletu imati veću ili manju ulogu ovisi u prvom redu o konkretnoj prodavaonici i njezinom asortimanu te karakteristikama ciljnog tržišta. Autorice također naglašavaju kako je pri planiranju i kreiranju promocijske strategije potrebno imati na umu da promocijski miks predstavlja samo jedan element cjelokupnog marketinškog spleta te se planovi ekonomske propagande, prodajne promocije

ekonomska propaganda; osobna prodaja; prodajna promocija; odnosi s javnošću; publicitet; potrošači; maloprodavači

nije evidentirano

engleski

Promotional Activities in Retailing

nije evidentirano

Advertising; Personal Selling; Sales Promotion; Public Relations; Publicity; customers; retailers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17

2003.

95-107

objavljeno

1023-8638

Povezanost rada

Ekonomija