Kvaliteta provedbe školskih izvannastavnih aktivnosti (CROSBI ID 565930)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mlinarević, Vesnica ; Brust, Maja
hrvatski
Kvaliteta provedbe školskih izvannastavnih aktivnosti
Slobodno vrijeme pruža velike mogućnosti za kulturni i stvaralački razvoj ličnosti. Njegovo provođenje u odgojno-obrazovnom sustavu najčešće je unutar izvannastavnih aktivnosti kroz koje učenici zadovoljavaju potrebe i interese te ostvaruju specifična umijeća i sposobnosti. Škola može uspjeti u oblikovanju i realizaciji programa izvannastavnih aktivnosti na temelju kurikuluma u kojemu slobodu izbora imaju učenici i učitelji. Cilj rada je utvrđivanje razine kvalitete i zadovoljstva učenika, učitelja i ravnatelja s provedbom školskih izvannastavnih aktivnosti. Rad se temelji na rezultatima intervjua, kategoriziranim odgovorima učenika, učitelja–voditelja izvannastavnih aktivnosti i ravnatelja jedne urbane slavonske osnovne škole.
škola; izvannastavne aktivnosti; sloboda izbora učenika i učitelja
Rad je kao predavanje prezentiran i na skupu First international scientific conference gifted and talented creators of the progress : theory and practice, održanom od 16.–17.08.2009., Bitola - Ohrid, Makedonija.
engleski
The quality of the implementation of the school's extracurricular activities
nije evidentirano
school; extracurricular activities; freedom of choice of students and teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
25-32.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Majorosi, Imre
Kanjiža: Bolyai Farkas Alapitvany
978-86-84699-42-0