Story-telling of Children: An Error Analysis
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Story-telling of Children: An Error Analysis (CROSBI ID 333214)

Ocjenski rad | diplomski rad (sveučilišni)

Robinić, Anita Story-telling of Children: An Error Analysis / Vilke, Mirjana (mentor). Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, 1997

Podaci o odgovornosti

Robinić, Anita

Vilke, Mirjana

engleski

Story-telling of Children: An Error Analysis

The paper investigates errors made by grade 5 children during a story retelling task. The most typical errors at the lexical and syntactic level are being highlighted and their explanation attempted. The paper also stresses parallelism between the Croatian and the English version of individual children's stories as a phenomenon to be investigated further.

early language learning; story telling; error analysis

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

13.06.1997.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija