Cjeloživotno obrazovanje učitelja za interkulturalne odnose (CROSBI ID 252515)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bedeković, Vesna
hrvatski
Cjeloživotno obrazovanje učitelja za interkulturalne odnose
U radu se analizira problematika cjeloživotnog obrazovanja učitelja za interkulturalne odnose u kontekstu susreta različitih kultura koji se odvijaju u najraznovrsnijim oblicima komuniciranja, pri čemu se ističe važnost odnosa učitelja prema kulturno drugačijim učenicima te stjecanje interkulturalnih kompetencija i sve naglašenija potreba pripremanja i osposobljavanja učitelja za osobni i profesionalni stil života u kome će različitost doživljavati kao vrijednost, razvijajući onu razinu tolerancije prema različitostima koja će im omogućiti djelovanje usmjereno na promoviranje jednakih šansi za sve učenike. Poticanje strukturalnih promjena cjelokupnog sustava izobrazbe hrvatskih učitelja i njihovog profesionalnog razvoja kroz kontinuirano stručno usavršavanje i cjeloživotno obrazovanje promatra se kao višedimenzionalni proces tijekom koga stjecanje profesionalnih kompetencija postaje osnovom i pretpostavkom stručnog razvoja učitelja u svim fazama njihove profesionalne karijere.
cjeloživotno obrazovanje učitelja, interkulturalni odnosi, interkulturalna kompetencija
nije evidentirano
engleski
Lifelong Learning of Teachers for Intercultural Relations
nije evidentirano
lifelong teacher education, intercultural relations, intercultural competence
nije evidentirano