Cjeloživotno obrazovanje učitelja za interkulturalne odnose
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Cjeloživotno obrazovanje učitelja za interkulturalne odnose (CROSBI ID 252515)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Bedeković, Vesna Cjeloživotno obrazovanje učitelja za interkulturalne odnose // Zrno (Zagreb), XXIII/101 (2012), 127; 14-17

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Vesna

hrvatski

Cjeloživotno obrazovanje učitelja za interkulturalne odnose

U radu se analizira problematika cjeloživotnog obrazovanja učitelja za interkulturalne odnose u kontekstu susreta različitih kultura koji se odvijaju u najraznovrsnijim oblicima komuniciranja, pri čemu se ističe važnost odnosa učitelja prema kulturno drugačijim učenicima te stjecanje interkulturalnih kompetencija i sve naglašenija potreba pripremanja i osposobljavanja učitelja za osobni i profesionalni stil života u kome će različitost doživljavati kao vrijednost, razvijajući onu razinu tolerancije prema različitostima koja će im omogućiti djelovanje usmjereno na promoviranje jednakih šansi za sve učenike. Poticanje strukturalnih promjena cjelokupnog sustava izobrazbe hrvatskih učitelja i njihovog profesionalnog razvoja kroz kontinuirano stručno usavršavanje i cjeloživotno obrazovanje promatra se kao višedimenzionalni proces tijekom koga stjecanje profesionalnih kompetencija postaje osnovom i pretpostavkom stručnog razvoja učitelja u svim fazama njihove profesionalne karijere.

cjeloživotno obrazovanje učitelja, interkulturalni odnosi, interkulturalna kompetencija

nije evidentirano

engleski

Lifelong Learning of Teachers for Intercultural Relations

nije evidentirano

lifelong teacher education, intercultural relations, intercultural competence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XXIII/101 (127)

2012.

14-17

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

Pedagogija