Primjena marketinške koncepcije u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena marketinške koncepcije u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj (CROSBI ID 351410)

Ocjenski rad | magistarski rad (znanstveni)

Bubalo, Ana Primjena marketinške koncepcije u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj / Pavičić, Jurica (mentor). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2008

Podaci o odgovornosti

Bubalo, Ana

Pavičić, Jurica

hrvatski

Primjena marketinške koncepcije u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj

Rad obrađuje pitanje primjenjuju li institucije obrazovanja odraslih marketinški koncept u razvoju svojeg poslovanja i kako to rade, te je li moguće formulirati model marketinški orijentiranog djelovanja institucija obrazovanja odraslih.

marketinška koncepcija; cjeloživotno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

The application of marketing concept in lifelong learning in Croatia

nije evidentirano

marketing concept; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

90

15.10.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija