izvor podataka: crosbi
!
Primjena marketinške koncepcije u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj (CROSBI ID 351410)
Ocjenski rad | magistarski rad (znanstveni)
Bubalo, Ana
Primjena marketinške koncepcije u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj / Pavičić, Jurica (mentor).
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2008
Podaci o odgovornosti
Bubalo, Ana
Pavičić, Jurica
hrvatski
Primjena marketinške koncepcije u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj
Rad obrađuje pitanje primjenjuju li institucije obrazovanja odraslih marketinški koncept u razvoju svojeg poslovanja i kako to rade, te je li moguće formulirati model marketinški orijentiranog djelovanja institucija obrazovanja odraslih.
marketinška koncepcija; cjeloživotno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
The application of marketing concept in lifelong learning in Croatia
nije evidentirano
marketing concept; lifelong learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
90
15.10.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb