Životna vrijednost klijenta (CROSBI ID 49918)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Mandić, Miroslav
hrvatski
Životna vrijednost klijenta
Rad se bavi životnom vrijednosti klijenta i u njemu se navodi nekoliko pristupa ovom području. Ističe se da pri razmjenjivanju vrijednosti klijenta svi klijenti nisu jednako važni za tvrtku, niti svi klijenti zahtijevaju jednaku razinu odnosa s tvrtkom. Nadalje, rad definira pojam profitabilnog klijenta pod čim se misli na osobu, kućanstvo ili tvrtku čiji prihodi s vremenom premašuju, u prihvatljivom iznosu, troškove koje tvrtka ima zbog privlačenja, prodaje i usluživanja tog klijenta. Rad daje pregled nekoliko mogućih vrijednosnih kategorizacija klijenata kao i primjere mogućeg izračuna životne vrijednosti klijenta.
životna vrijednost klijenta, doživotna vrijednost klijenta
nije evidentirano
engleski
Customer Lifetime Value
nije evidentirano
customer lifetime value, CLV
nije evidentirano
Podaci o prilogu
162-171.
objavljeno
Podaci o knjizi
Dobrinić, Damir
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
2011.
13 978-953-6071-64-0