Uloga sajmova u potpori prodaje tehnički složenih proizvoda ključnim kupcima
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga sajmova u potpori prodaje tehnički složenih proizvoda ključnim kupcima (CROSBI ID 383041)

Ocjenski rad | završni specijalistički (sveučilišni)

Miklenić, Darija Uloga sajmova u potpori prodaje tehnički složenih proizvoda ključnim kupcima / Palić, Mirko (mentor); Palić, Mirko (neposredni voditelj) . Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2010

Podaci o odgovornosti

Miklenić, Darija

Palić, Mirko

Palić, Mirko

hrvatski

Uloga sajmova u potpori prodaje tehnički složenih proizvoda ključnim kupcima

više o radu na linku: http://katalog.efzg.hr/pagesResults/bibliografskiZap is.aspx? &action=search&currentPage=1&searchById=1&sort=0&spi d0=1&spv0=Mikleni%C4%87%2c+Darija&selectedId=2600523 1

prodaja tehničkih proizvoda; marketing

nije evidentirano

engleski

N/A

nije evidentirano

sales of technical products; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

129

14.09.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija