The Impact of CRM on Loyalty and Competitive Advantage in Marketing and Sales in Automotive Industry
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The Impact of CRM on Loyalty and Competitive Advantage in Marketing and Sales in Automotive Industry (CROSBI ID 605695)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ozimec, K., Škunca, T., Surać, Š. The Impact of CRM on Loyalty and Competitive Advantage in Marketing and Sales in Automotive Industry // Economic Theory and Practice: Meeting the New Challenges / Markić, Brano (ur.).. Mostar, 2011. str. 593-603

Podaci o odgovornosti

Ozimec, K., Škunca, T., Surać, Š.

engleski

The Impact of CRM on Loyalty and Competitive Advantage in Marketing and Sales in Automotive Industry

Paper explores challeges of CRM in the automotive industry retaling sector.

CRM; Automotive Industry; Marketing; Sales

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

593-603.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

predavanje

01.01.2011-01.01.2011

Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Ekonomija