Uvođenje proizvoda na novo tržište na primjeru marke Jana
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uvođenje proizvoda na novo tržište na primjeru marke Jana (CROSBI ID 399997)

Ocjenski rad | završni rad (sveučilišni)

Vlašić, Jelena Uvođenje proizvoda na novo tržište na primjeru marke Jana / Palić, Mirko (mentor). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015

Podaci o odgovornosti

Vlašić, Jelena

Palić, Mirko

hrvatski

Uvođenje proizvoda na novo tržište na primjeru marke Jana

n/a

uvođenje; proizvod; tržište; marka; Jana

nije evidentirano

engleski

Introducing a product to a new market (example Jana)

nije evidentirano

introducing; product; market; brand; Jana

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

22.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija