Računovodstvo brenda u funkciji očuvanja vrijednosti poduzeća (CROSBI ID 229568)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Brlečić Valčić, Sonja ; Hodžić, Dora
hrvatski
Računovodstvo brenda u funkciji očuvanja vrijednosti poduzeća
Potreba za utvrđivanjem vrijednosti brenda kao bitnog čimbenika stvaranja i očuvanja ukupne vrijednosti poduzeća prepoznata je paralelno s potrebom za utvrđivanje bolje metodologije vrednovanja poduzeća u cjelini. Iako se od osamdesetih godina prošlog stoljeća razvijaju razni modeli i pristupi za praćenje i vrednovanje brenda, nijedan od njih nije u potpunosti zadovoljio potrebe internih i eksternih korisnika ovakvih informacija.U radu se daje kritički osvrt na definiciju problema računovodstvenog praćenja brenda u okvirima financijskog i menadžerskog računovodstva te se predlaže koncept pristupa praćenja vrijednosti brendovnog kapitala u kontekstu stvaranja i očuvanja ekonomske vrijednosti poduzeća u cjelini. Predloženi računovodstveni model praćenja učinkovitosti brenda organizaciju poslovanja stavlja u kontekst modernih strategija poslovanja te pretpostavlja prepoznavanje važnosti razvoja brenda kao kapitala na svim poslovnim razinama.
računovodstvo brenda ; brendovni kapital ; vrednovanje ; stvaranje i očuvanje vrijednosti
nije evidentirano
engleski
Brand accounting in function of the retention of business value
nije evidentirano
brand accounting ; brand equity ; evaluation ; creation and retention of value
nije evidentirano
Podaci o izdanju
25 (1)
2016.
127-144
objavljeno
1330-1039
1848-963X
Povezanost rada
Ekonomija