Kulturni modeli i motivacija frazema (CROSBI ID 528025)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Stanojević, Mateusz-Milan ; Parizoska, Jelena ; Stanojević, Marek-Mladen
hrvatski
Kulturni modeli i motivacija frazema
Kognitivna lingvistika smatra da su kulturni modeli jedan od značajnih činitelja motivacije frazema, što povlači da frazemi omogućavaju rekonstrukciju kulturom određene jezične slike svijeta, tj. kulturnih identiteta. Cilj je ovog rada proslijediti kulturne modele koji se javljaju kod frazema sa sastavnicom « oko» u engleskom, hrvatskom i poljskom jeziku. Na temelju istraživanja predložit ćemo teorijski model analize kulturnih modela.
kognitivna semantika; frazeologija; motivacija frazema; kulturni modeli
nije evidentirano
engleski
Cultural models and idiom motivation
nije evidentirano
cognitive semantics; phraseology; idiom motivation; cultural models
nije evidentirano
Podaci o prilogu
569-577-x.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Granić, Jagoda
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
978-953-7494-00-1