Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju (CROSBI ID 529830)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Radeka, Igor
hrvatski
Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju
Ključan smjer Europske Unije u prvom desetljeću 21. stoljeća jest razvoj cjeloživotnog obrazovanja. U radu koji slijedi analizira se koncept cjeloživotnog obrazovanja s pozicije načina njegova ostvarenja. S obzirom na to da Hrvatska svoju budućnost vezuje uz europske integracijske procese, pitanje je kakav je položaj Hrvatske u tom pogledu. Presudna uloga nastavnika u ostvarenju cjeloživotnog obrazovanja u ovom se radu analizira u svjetlu recentnih empirijskih istraživanja cjeloživotnog obrazovanja nastavnika i statusa nastavničke profesije u suvremenom hrvatskom društvu.
tradicionalno obrazovanje; cjeloživotno obrazovanje; nastavnik
Među 126 priloga izlaganih na Prvom kongresu pedagoga Hrvatske i objavljenih u dvama zbornicima radova u kojima je objavljen i ovaj rad uredništvo časopisa Pedagogijska istraživanja izdvojilo ga je zajedno s 12 drugih radova s Kongresa i objavilo ga u broju 2/2007. na str. 283-291.
engleski
Role teachers in long life education
nije evidentirano
traditional education; long life education; teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
603.-612.-x.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
978-953-99167-1-6
Podaci o skupu
predavanje
19.09.2007-21.09.2007
Zagreb, Hrvatska