Etnografija cjeloživotnog obrazovanja - sukonstrukcija kurikuluma za održivi razvoj (CROSBI ID 36846)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Relja, Renata ; Ljubetić, Maja
hrvatski
Etnografija cjeloživotnog obrazovanja - sukonstrukcija kurikuluma za održivi razvoj
Unutar kvalitativnih istraživačkih pristupa sve dominantniju poziciju zauzimaju suvremena etnografska istraživanja. Edukacijska etnografija među njima, nezaobilazna je prilikom bilježenja i objašnjenja suvremenih promjena u području edukacije, poučavanja i učenja. Autorice obrazlažu potrebu za realizacijom etnografskog istraživanja kojim bi se utvrdila validnost i opravdanost uvođenja koncepta održivog razvoja kao dijela kurikuluma cjeloživotnog obrazovanja. Suvremeno shvaćanje kurikuluma odgojno-obrazovnih sustava te, posebice, kurikulumskih detrminanti za njihovo ostvarivanje, postaju imperativ u holističkom i interdisciplinarnom pristupu istraživanju fenomena cjeloživotnog učenja za održivi razvoj.
cjeloživotno učenje, etnografija edukacije, kurikulumi odgojno-obrazovnih sustava, kvalitativni istraživački pristupi, održivi razvoj
nije evidentirano
engleski
Ethnography of Lifelong Learning - Co-Construction of Curriculum for Sustainable Development
nije evidentirano
lifelong learning, ethnography of education, education system curricula, qualitative research approaches, sustainable development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
133-138.
objavljeno
Podaci o knjizi
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2008.
978-953-98445-5-2