Prezent glagola u slušnooštećenih osnovnoškolaca
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prezent glagola u slušnooštećenih osnovnoškolaca (CROSBI ID 37981)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Bradarić-Jončić, Sandra ; Avelini, Ranka ; Pajtak, Jasminka Prezent glagola u slušnooštećenih osnovnoškolaca // Proizvodnja i percepcija govora. Zagreb: Odsjek za fonetiku Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Odjel za fonetiku Hrvatskoga filološkog društva ; FF Press, 2010. str. 229-247

Podaci o odgovornosti

Bradarić-Jončić, Sandra ; Avelini, Ranka ; Pajtak, Jasminka

hrvatski

Prezent glagola u slušnooštećenih osnovnoškolaca

Cilj istraživanja bio je utvrditi koliko učenici oštećena sluha, polaznici osnovne škole, vladaju prezentom glagola. Ispitivanjem je obuhvaćeno 54-ero ispitanika (gluhi učenici s klasičnim slušnim pomagalima, nagluhi učenici i učenici s umjetnom pužnicom (CI)), polaznici trećeg do osmog razreda dviju redovnih i dviju posebnih škola za djecu oštećena sluha u Zagrebu. Prosječna uspješnost rješavanja zadataka bila je 63%. Najbolji rezultati postignuti su na glagolskim razredima ATI-am, ATI-šem, ITI-im i JETI-im, a najlošiji na razredima NUTI-nem i VATI-jem. Slušnooštećeni učenici bolje vladaju licima u jednini, nego u množini. Posebne teškoće pričnjavaju im 3. i 2. lice množine. Razmatraju se sličnosti u ovladavanju prezentom glagola između slušnooštećenih osnovnoškolaca, srednjoškolaca i stranaca koji uče hrvatski kao drugi/strani jezik.

gluhi, nagluhi, umjetna pužnica, jezično znanje, prezent

nije evidentirano

engleski

Present tense skills in hearing impaired primary school students

nije evidentirano

deaf, hard of hearing, cochlear implant, language skills, present tense

nije evidentirano

Podaci o prilogu

229-247.

objavljeno

Podaci o knjizi

Mildner, Vesna ; Liker, Marko

Zagreb: Odsjek za fonetiku Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Odjel za fonetiku Hrvatskoga filološkog društva ; FF Press

2010.

978-953-175-351-7

Povezanost rada

Pedagogija