Prezent glagola u slušnooštećenih osnovnoškolaca (CROSBI ID 37981)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bradarić-Jončić, Sandra ; Avelini, Ranka ; Pajtak, Jasminka
hrvatski
Prezent glagola u slušnooštećenih osnovnoškolaca
Cilj istraživanja bio je utvrditi koliko učenici oštećena sluha, polaznici osnovne škole, vladaju prezentom glagola. Ispitivanjem je obuhvaćeno 54-ero ispitanika (gluhi učenici s klasičnim slušnim pomagalima, nagluhi učenici i učenici s umjetnom pužnicom (CI)), polaznici trećeg do osmog razreda dviju redovnih i dviju posebnih škola za djecu oštećena sluha u Zagrebu. Prosječna uspješnost rješavanja zadataka bila je 63%. Najbolji rezultati postignuti su na glagolskim razredima ATI-am, ATI-šem, ITI-im i JETI-im, a najlošiji na razredima NUTI-nem i VATI-jem. Slušnooštećeni učenici bolje vladaju licima u jednini, nego u množini. Posebne teškoće pričnjavaju im 3. i 2. lice množine. Razmatraju se sličnosti u ovladavanju prezentom glagola između slušnooštećenih osnovnoškolaca, srednjoškolaca i stranaca koji uče hrvatski kao drugi/strani jezik.
gluhi, nagluhi, umjetna pužnica, jezično znanje, prezent
nije evidentirano
engleski
Present tense skills in hearing impaired primary school students
nije evidentirano
deaf, hard of hearing, cochlear implant, language skills, present tense
nije evidentirano
Podaci o prilogu
229-247.
objavljeno
Podaci o knjizi
Mildner, Vesna ; Liker, Marko
Zagreb: Odsjek za fonetiku Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Odjel za fonetiku Hrvatskoga filološkog društva ; FF Press
2010.
978-953-175-351-7