Promicanje učenja za održivi razvoj na Učiteljskom fakultetu u Osijeku (CROSBI ID 548842)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Borić, Edita ; Jindra, Ranka ; Škugor, Alma
hrvatski
Promicanje učenja za održivi razvoj na Učiteljskom fakultetu u Osijeku
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj postaje prioritet u procesu unapređivanja odgoja i obrazovanja u kojemu su učitelji i odgojitelji ključni i nezaobilazni čimbenici. Iz toga je razloga opravdana implementacija sadržaja vezanih za održivi razvoj u nastavne programe visokih učilišta. Cilj je ovoga rada utvrditi zastupljenost sadržaja za održivi razvoj u nastavnim programima Učiteljskog fakulteta u Osijeku te ispitati stavove sveučilišnih profesora, studenata Učiteljskog fakulteta, učitelja u školama i odgojitelja u vrtićima za održivi razvoj. Na osnovu ovog istraživanja dat ćemo konkretna promišljanja i prijedloge sadržaja i strategija za održivi razvoj.
održivi razvoj; nastavni program; stavovi; promicanje
nije evidentirano
engleski
Promotion of learning for sustainable development at The Faculty of teacher education in Osijek
nije evidentirano
sustainable development; teaching programs; attitudes; promotion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
325-331.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Rijeka:
978-953-98445-4-5
Podaci o skupu
predavanje
01.01.2008-01.01.2008
NP Plitvička jezera, Hrvatska