Vještina slušanja – kako njome vladaju budući nastavnici francuskog jezika, a kako njihovi potencijalni učenici (CROSBI ID 550391)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Berlengi, Vedrana
hrvatski
Vještina slušanja – kako njome vladaju budući nastavnici francuskog jezika, a kako njihovi potencijalni učenici
Većina studenata sadašnje četvrte godine studija francuskog jezika i književnosti upisala se na studij bez ikakvog jezičnog predznanja, a od njih se očekuje da do kraja studija steknu razinu C1 s elementima C2 prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike. Budući da smatramo da je vještina slušanja najmanje zastupljena u programu studija, u ovom nas radu zanima jesu li studenti ovladali razinom B2 u vještini slušanja i time se približili svome cilju, kakvi su njihovi rezultati u odnosu na učenike koji jezik uče na tečaju francuskog jezika, te koja su razmišljanja studenata o zastupljenosti pojedinih jezičnih vještina u nastavi.
francuski jezik; vještina slušanja
nije evidentirano
engleski
Listening comprehension - the proficiency of the future teachers of French and of their potential students
nije evidentirano
French foreign language; listening
nije evidentirano
Podaci o prilogu
57-64.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Brdar, Mario ; Omazić, Marija ; Belaj, Branimir ; Kuna, Branko
Zagreb : Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-6456-97-0