Poticanje dječjeg glazbenog stvaralaštva na nastavi solfeggia u prvom i drugom razredu osnovne glazbene škole (CROSBI ID 357000)
Ocjenski rad | magistarski rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Svalina, Vesna
Rojko, Pavel
hrvatski
Poticanje dječjeg glazbenog stvaralaštva na nastavi solfeggia u prvom i drugom razredu osnovne glazbene škole
Namjena ovog rada je ispitati kakve su mogućnosti za značajnije uključivanje učenika mlađe osnovnoškolske dobi u glazbeno-stvaralačke aktivnosti na nastavi solfeggia. Rad je usmjeren na sljedeća pitanja: koje su aktivnosti primjerene djeci ove dobi, na koji način ih treba provoditi u nastavi solfeggia te u kojim aktivnostima djeca najradije sudjeluju. Istraživanje se provodilo tijekom dvije godine i u njega je bilo uključeno četrdeset i dvoje učenika prvih i drugih razreda osnovne glazbene škole. Rezultati istraživanja pokazuju da su djeca ove dobi vrlo uspješna u izvođenju kraćih improvizacijskih cjelina te onih zadataka u kojima se izmjenjuju zadani s improviziranim dijelovima. Pokazalo se također da većina djece vrlo rado sudjeluje u raznim ritamskim i melodijskim improvizacijama. Kako su se djeca duže vrijeme bavila glazbeno-stvaralačkim aktivnostima moglo se uočiti da postepeno sve više njima ovladavaju. Postepeno se povećao i njihov interes za uključivanje u ovakve aktivnosti.
stvaralaštvo; glazbeno stvaralaštvo; djeca; solfeggio; ritamska improvizacija; melodijska improvizacija
nije evidentirano
engleski
Encouraging primary school children to music making in solfeggio lessons in the music schools' first and second grade
nije evidentirano
creativity; music creativity; children; solfeggio; rhythm improvisation; melody improvisation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
197
15.07.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Muzička akademija; Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb