Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Hrvatski nacionalni obrazovni standard i permanentno obrazovanje učitelja glazbe (CROSBI ID 163661)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Šulentić Begić, Jasna Hrvatski nacionalni obrazovni standard i permanentno obrazovanje učitelja glazbe // Tonovi (Zagreb), 54 (2009), 49-65

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Hrvatski nacionalni obrazovni standard i permanentno obrazovanje učitelja glazbe

Znanja i umijeća koja se stječu u današnjoj školi nisu dostatna s obzirom na brzinu i dinamičnost promjena na svim područjima života. Potreba za cjeloživotnim učenjem (permanentnim obrazovanjem), tj. za učenjem tijekom cijelog života, jedini je način držanja koraka s tim brzim promjenama. Potreba za stalnim usavršavanjem tijekom cijelog radnog vijeka osobito mora doći do izražaja u učiteljskoj profesiji. Jedan od vidova usavršavanja učitelja županijska su stručna vijeća, koja su osnovana i djeluju pod okriljem Agencije za odgoj i obrazovanje. Ovdje će se prikazati rad Županijskog stručnog vijeća glazbene kulture Osječko-baranjske županije, kojemu sam bila voditeljica u razdoblju od 2004. do 2008. godine, tj. u vrijeme kad je bilo aktualno uvođenje HNOS-a (Hrvatskog nacionalnog obrazovnog standarda). Prikazuju se i rezultati ankete među učiteljima glazbene kulture toga županijskog vijeća. Anketom se htjelo ispitati stajalište učitelja prema novom nastavnom planu i programu glazbene kulture, koji se, kao otvoreni model nastave glazbe, primjenjuje od školske godine 2006./07.

permanentno usavršavanje ; učitelji ; nastava glazbe ; otvoreni model

nije evidentirano

engleski

Croatian National educational standard and music teachers permanent education

nije evidentirano

continous education ; teachers ; music lessons ; open curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

2009.

49-65

objavljeno

0352-9711

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija, Glazbena umjetnost