Usporedno čitanje triju pejsaža moderne
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedno čitanje triju pejsaža moderne (CROSBI ID 572491)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bilić, Anica Usporedno čitanje triju pejsaža moderne // Zbornik radova s Međunarodnoga znanstvenoga skupa Riječki filološki dani 8. Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2010

Podaci o odgovornosti

Bilić, Anica

hrvatski

Usporedno čitanje triju pejsaža moderne

Usporedno čitanje triju pejsaža, nastalih u doba hrvatske moderne, iz pera trojice suvremenika Kod kuće (1905.) Antuna Gustava Matoša, Branko i Grozdana (1906.) Ante Benešića i Pjesma suncu (1907.) Janka Polića Kamova pokazuje da pejsaž, velika tema hrvatske moderne, može biti književno oblikovan kao idealizirani, nacionalni i unutarnji prostor. U interpretaciji triju navedenih pjesničkih tekstova možemo uočiti složenost i slojevitost hrvatske moderne, ali i neke zajedničke točke, kao što su primjerice obnova starih mitova ili stvaranje novih, potom sposobnost da krajolik postane znakom za nešto, te se njime mogu izraziti neprostorni odnosi i modelirati društveni, politički, ideološki i moralni aspekti svjetonazora.

Ante Benešić; Antun Gustav Matoš; Janko Polić Kamov; pejsaž; književni prostor; hrvatska moderna

nije evidentirano

engleski

A comparative reading of three landscapes of croatian modernist literature

nije evidentirano

Ante Benešić; Antun Gustav Matoš; Janko Polić Kamov; landscapes; literary space; croatian modernist literature.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Badurina, Lada i Bačić-Karković, Danijela

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

978-953-6104-70-3

Podaci o skupu

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija