Primjena načela pozitivne psihologije u nastavi jezika
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena načela pozitivne psihologije u nastavi jezika (CROSBI ID 575106)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Aladrović Slovaček, Katarina ; Ivanković, Melita ; Jurčić, Antonija Primjena načela pozitivne psihologije u nastavi jezika // Stavovi promjena - promjene stavova. Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2011. str. 372-383

Podaci o odgovornosti

Aladrović Slovaček, Katarina ; Ivanković, Melita ; Jurčić, Antonija

hrvatski

Primjena načela pozitivne psihologije u nastavi jezika

Pozitivna psihologija povezana je s osjećajem sreće koji ima pozitivne posljedice na pojedinca i društvo (Lyubomirsky, 2003). Pozitivne emocije proširuju mogućnosti razmišljanja i zaključivanja te potiču kreativnost (Rheinberg, 2004, prema Rijavec, Miljković i Brdar, 2008). Učenje materinskoga jezika uključuje lingvističke, psihokognitivne, sociokulturne i pedagoško-didaktičke sastavnice. Često se u poučavanju jezika inzistira na lingvističkome (poznavanju teorije jezika), a zanemaruje se komunikacijska komponenta (primjena znanja). Unošenjem elemenata pozitivne psihologije u nastavu jezika očekuju se motiviraniji učenici, kvalitetnije znanje, zadovoljniji učenici, dobra atmosfera u razredu i pozitivan stav prema nastavnome predmetu. Zato će se napraviti istraživanje u tri osnovne škole u Republici Hrvatskoj gdje će se u nastavu jezika unositi elementi pozitivne psihologije te će se promatrati motivacija učenika, njihovo znanje i atmosfera u razredu. Početno stanje usporedit će se sa stanjem dobivenim nakon tjedan dana provođenja programa pozitivne psihologije. Očekuje se da će primjena načela pozitivne psihologije u nastavi jezika pozitivno utjecati na sve elemente nastavnoga procesa te na kvalitetu znanja što potiče promjene u ciljevima i odgojnim zadaćama nastavnoga predmeta – materinskoga (hrvatskoga) jezika.

pozitivna psihologija ; komunikacijska kompetencija ; učenje materinskoga jezika

nije evidentirano

engleski

Application of Positive Psychology Principles in Language Teaching

nije evidentirano

positive psychology ; communicative competence ; learning of mother tongue

nije evidentirano

Podaci o prilogu

372-383.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Vučo, Julijana i Milatović, Biljana

Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore

Podaci o skupu

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija