Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima prirode i društva za 1. razred (CROSBI ID 367808)
Ocjenski rad | diplomski rad (sveučilišni)
Podaci o odgovornosti
Lukačević, Ivan
Borić, Edita
hrvatski
Razine obrazovnih postignuća u udžbenicima prirode i društva za 1. razred
Moderno školstvo sve se više usmjerava na razvoj vještina i sposobnosti. Puki prijenos znanja postao je zastarjeli i neučinkovit način obrazovanja. Suvremeni sustavi komunikacija omogućuju pojedincu da na brz i lak način pronađe potrebnu informaciju, obradi je i iskoristi na najbolji način. Vještina i sposobnost snalaženja u takvom svijetu postaju glavni cilj modernog obrazovanja. Cilj ovoga istraživanja je utvrditi koji od odabranih udžbenika i radnih bilježnica na najbolji način potiče razvoj vještina i sposobnosti kod učenika. Analiza je vršena na pitanjima za ponavljanje u udžbenicima i radnim bilježnicama za prvi razred osnovne škole. Uzorak ovoga istraživanja su odobreni udžbenici i radne bilježnice Prirode i društva za 1. razred osnovne škole, ukupno tri udžbenika i njihove pripadajuće radne bilježnice. To su udžbenici i radne bilježnice „EUREKA! 1“ (Bakarić Palička i Ćorić, 2009. i 2010. - ŠK), „Škola i dom“ (Jelić i Domišljanović, 2007. – ALFA )i „Naš svijet 1“ (De Zan, Letina, Kisovar – Ivanda i Bučanac, 2007. i 2010. – ŠK). Analize su pokazale kako su udžbenik i radna bilježnica „Naš svijet 1“, čiji su autori Ivan De Zan, Alena Letina, Tamara Kisovar-Ivanda i Majda Bučanac, najviše zadovoljili potrebe moderne nastave.
Bloomova taksonomija; razine; obrazovna postignuća; udžbenici prirode i društva
nije evidentirano
engleski
Level of educational achievements in textbooks of Nature and Society 1st class
nije evidentirano
Bloom's taxonomy; levels; education accomplishments. textbooks for nature and Society
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
10.11.2011.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek