Utjecaj multimedije na recepciju književnog djela (CROSBI ID 581633)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šurić, Jelena ; Dumančić, Mario
hrvatski
Utjecaj multimedije na recepciju književnog djela
Primjena multimedije omogućuje nove i zanimljive načine prezentiranja informacija i nastavnih sadržaja. Samim time, multimediji je uvelike mjesto u nastavnom procesu. No, kako se multimedija može iskazati u samom nastavnom procesu? Možemo pretpostaviti da će njen rezultat ovisiti o mnogim čimbenicima poput pojedinačnog nastavnog predmeta, nastavne jedinice, individualnosti djeteta, tehnološkog okruženja, a ponajviše osposobljenosti učitelja u korištenju istih. Danas bismo vrlo lako mogli navesti mnoštvo multimedijskih softvera čija je primjena u nastavi vrlo jednostavna (Alisa i Vivaldijeva četiri godišnja doba, Encyclopedia Britanica, Učilica, Sova i miš...). Multimedija također omogućuje zanimljiv prikaz adaptacije djela iz dječje književnosti koje je moguće primijeniti u nastavnom procesu. Kako bismo to potkrijepili, proveli smo kratko istraživanje u nekoliko razrednih odjela četvrtih razreda. Rezultati istraživanja pokazuju da se multimedijski CD sviđa učenicima, no još uvijek je veliki broj onih koji čvrsto stoje uz knjigu. Možemo zaključiti da multimedijske adaptacije pozitivno djeluju na čitanje i recepciju djela te da one nisu prijetnja knjizi i dječjoj ljubavi prema čitanju.
multimedija; recepcij književnog djela; multimedija u dječjoj književnosti
Rad sa studentom
engleski
Utjecaj multimedije na recepciju književnog djela
nije evidentirano
multimedia; the reception of literary works; multimedia in children's literature
nije evidentirano
Podaci o prilogu
474-478.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
978-953-233-064-9