Kreativnost nastavnika u suvremenoj školi i cjeloživotno obrazovanje
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativnost nastavnika u suvremenoj školi i cjeloživotno obrazovanje (CROSBI ID 582549)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Radeka, Igor Kreativnost nastavnika u suvremenoj školi i cjeloživotno obrazovanje // Međunarodna naučna konferencija "Inicijativa, saradnja i stvaralaštvo u savremenom obrazovanju". Beograd: Inistitut za pedagoška istraživanja, Privredna komora Srbije, 2011. str. 49.-50.

Podaci o odgovornosti

Radeka, Igor

hrvatski

Kreativnost nastavnika u suvremenoj školi i cjeloživotno obrazovanje

U tradicionalnoj školi, koja je utemeljena na konceptu tradicionalnog obrazovanja, kreativnost nastavnika svodi se na potragu za boljim načinom poučavanja unutar predavačkog sustava nastave. Razvijena društva danas su napustila tradicionalnu školu. Struktura suvremene škole utemeljena je na konceptu cjeloživotnog obrazovanja. Tranzicija iz tradicionalne u suvremenu školu dug je proces koji se ne može provesti bez strukturnih društvenih promjena i doprinosa nastavnika. Promjena škole prije svega zavisi od promjene nastavnika. Cjeloživotno obrazovan nastavnik stvaralački (su)kreira vlastiti razvoj ne samo na temelju formalnog obrazovanja nego i neformalnim i informalnim učenjem. Fokus pažnje kod cjeloživotnog obrazovanja nastavnika prebacuje se s unaprijed određenog načina obrazovanja koji je identičan za sve nastavnike na ishode učenja, tj. formiranje kompetencija koje svaki nastavnik stvara na svoj način. Cjeloživotno obrazovan nastavnik inovira nastavni proces koristeći pritom različite nastavne sustave. Rezultat svih tih inovacija kod učenika treba uzrokovati zamjenu pasivnog usvajanja znanja aktivnim ovladavanjem procesom stjecanja znanja. Bez te suštinske promjene nema suvremene škole niti cjeloživotnog obrazovanja. U radu se analizira kreativni potencijal nastavnika, prepreke ostvarenju suvremene škole, kao i značaj nastavnika za ostvarenje cjeloživotnog obrazovanja u suvremenom društvu.

nastavnik; škola; kreativnost; cjeloživotno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

The Creativity of Teachers in Modern Schools and Lifelong Education

nije evidentirano

Teacher; School; Creativity; Lifelong Education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

49.-50..

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Polovina, Nada ; Džinović, Vladimir ; Bodroža, Bojana

Beograd: Inistitut za pedagoška istraživanja, Privredna komora Srbije

978-86-7447-102-9

Podaci o skupu

predavanje

25.11.2011-26.11.2011

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija