Utjecaj podrijetla na odluku o kupnji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 582905)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lončarić, Ružica ; Ević, Marija
hrvatski
Utjecaj podrijetla na odluku o kupnji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda
Mnoge studije su pokazale da zemlja podrijetla utječe na procjenu proizvoda kao i na kupovne odluke potrošača. Cilj ovog istraživanja provedenog anketnim ispitivanjem 139 ispitanika s područja istočne Hrvatske bio je utvrditi koliko podrijetlo proizvoda utječe na potrošačku odluku o kupnji prehramenih proizvoda (svježeg mesa, mesnih prerađevina, ribe te voća i povrća). Anketnim istraživanjem se željelo istražiti koliku pažnju potrošači pridaju podrijetlu proizvoda, te utvrditi preferencije potrošača prema domaćim i uvoznim proizvdima. Rezultati istraživanja su pokazali da ispitanici podrijetlo proizvoda smatraju važnim kriterijem kupnje, a veliki broj ispitanika pri tome preferira domaće proizvode. Međutim, veliki broj ispitanika smatra da su uvozni prizvodi jefitiniji od domaćih. Potrošačima je u odabiru poljoprivredno- prehrambenih proizvoda najvažniji izgled i podrijetlo proizvoda, slijedi cijena, te im je na zadnjem mjestu po važnosti promidžba proizvoda.
podrijetlo ; poljoprivredni proizvodi ; kupnja ; preferencije ; potrošači
nije evidentirano
engleski
Impact of origin on purchase decision of agricultural and processed products
nije evidentirano
origin ; agricultural products ; purchase ; preferences ; consumers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
21-34.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana
Vinkovci: Poljoprivredni fakultet u Osijeku, Zajednica kulturno-umjetničkih djelatnosti Vukovarsko-srijemske županije
978-953-6331-97-0