crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 579511

Knjiga

Autori: Šulentić Begić, Jasna
Naslov: Otvoreni model glazbene nastave u praksi osnovne škole (Slušanje glazbe i pjevanje). Metodički priručnik za učitelje i studente glazbene kulture, glazbene pedagogije i primarnog obrazovanja.
( The open model of music education in primary school practice (Listening to music and singing). Methodological manual for teachers and students of music culture, music pedagogy and primary education. )
Vrsta knjige: priručnik
Formalni urednik/ci: Zubac, Andreja
Izdavač: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Učiteljski fakultet.
Grad: Osijek
Godina: 2012
Stranica: 160
ISBN: 978-953-6965-24-3
Ključne riječi: nastava glazbe ; otvoreni model ; osnovna škola ; nastavni plan i program ; HNOS (Hrvatski nacionalni obrazovni standard) ; slušanje glazbe ; pjevanje ; metodika glazbe
( music classes ; open model ; primary school ; curriculum ; HNOS (Croatian National Education Standard) ; listening to music ; singing ; methodics of music )
Sažetak:
Ovaj je priručnik plod akcijskog istraživanja koje je autorica obavila u Osnovnoj školi Franje Krežme u Osijeku školske godine 2004./2005., primijenivši već tada otvoreni model glazbene nastave koji će se u nastavnoj praksi, a u njegovom okviru, pojaviti tek kasnije uvođenjem HNOS-a, tj. novoga plana i programa nastave glazbe. Akcijsko istraživanje sa svrhom utvrđivanja učinkovitosti otvorenoga modela obuhvatilo je cijelu predmetnu nastavu glazbene kulture. U ovom istraživanju obvezatno je područje bilo slušanje i upoznavanje glazbe, a izabrana je aktivnost pjevanje uz koju su se pojavljivali i elementi glazbenoga pisma te glazbene igre. Pritom se pošlo od toga da će se glazbeno pismo upoznavati samo na elementarnoj razini prepoznavanja grafičkih znakova i izvedbe lakših ritamskih figura. Glazbene igre nastavnik kreira sasvim slobodno na licu mjesta. Slušanje glazbe i obrada pjesama odvijali se po ustaljenim metodičkim postupcima opisanim u našoj metodičkoj literaturi. Čitatelj će ih djelomično upoznati čitanjem opisa nastavnih sati. U priručniku se prikazuju izvedbeni planovi i programi svih razreda i daju opisi gotovo u obliku priprema za svaki nastavni sat u četvrtim, petim, šestim, sedmim i osmim razredima, stoga priručnik na izvjestan način anticipira „hnosovski“ program nastave glazbe i može poslužiti budućem (i sadašnjem) nastavniku kao izravan putokaz za nastavni rad u svim razredima predmetne nastave u osnovnim školama.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Strucna
Znanstvena područja:
Pedagogija,Glazbena umjetnost,Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Puni text rada: 579511.naslovnica_002.jpg (tekst priložen 6. Vel. 2016. u 09:19 sati)
URL Internet adrese: https://www.knjizaranova.hr/index.php/knjizara/sveucilisna-izdanja/otvoreni-model-glazbene-nastave-u-praksi-osnovne-skole/
Upisao u CROSBI: jsulentic@ufos.hr (jsulentic@ufos.hr), 9. Svi. 2012. u 18:11 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4