Teachers continuing professional development: Croatia in European perspective
Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teachers continuing professional development: Croatia in European perspective (CROSBI ID 372855)

Ocjenski rad | diplomski rad (sveučilišni)

Cvikić, Lidija Teachers continuing professional development: Croatia in European perspective / Domović, Vlatka (mentor). Zagreb : Münster, Sveučilište u Zagrebu, 2012

Podaci o odgovornosti

Cvikić, Lidija

Domović, Vlatka

engleski

Teachers continuing professional development: Croatia in European perspective

U radu se raspravlja o različitim modelima profesionalnoga usavršavanja nastavnika. Primjeri zemalja EU uspoređuju se s Hrvatskom, navode se prednosti i nedostatci hrvatskoga modela usavršavanja nastavnika i daju smjerenice za poboljšanja.

teacher continuing professional development; education; teacher education; Croatia

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35

03.06.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu

Zagreb : Münster

Povezanost rada

Pedagogija