Perspektive razvoja obrazovanja učitelja i nastavnika u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 48041)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Domović, Vlatka ; Gehrmann, Zygfryd Eckardt ; Knežević, Željka ; Oreški, Predrag ; Petravić, Ana ; Šimović, Vladimir ; Vican, Dijana
hrvatski
Perspektive razvoja obrazovanja učitelja i nastavnika u Republici Hrvatskoj
Poglavlje se bavi obrazovanjem učitelja i nastavnika u Hrvatskoj iz perspektive europske dimenzije. Analizira se pet izdvojenih područja u obrazovnom sustavu i u sustavu obrazovanja učitelja i nastavnika: odgojne znanosti, interkulturalni odgoj i obrazovanje, jezično obrazovanje s naglaskom na strane i manjinske jezike, novi mediji te odgoj za poduzetništvo. Na toj se osnovi daje kritički osvrt na utvrđeno stanje i trendove te se formuliraju preporuke za daljnji razvoj europske dimenzije u analiziranim područjima.
obrazovanje učitelja i nastavnika, Hrvatska, europska dimenzija, odgojne znanosti, interkulturalni odgoj i obrazovanje, jezično obrazovanje, strani jezici, novi mediji, obrazovanje za poduzetništvo
Njemačka inačica rada objavljena je pod naslovom "Lehrerbildung in Kroatien – Perspektiven der Entwicklung", U:Domović, Vlatka ; Gehrmann, Siegfried ; Helmchen, Jürgen ; Krüger-Potratz, Marianne ; Petravić, Ana (ur. ; 2013): Europäische Lehrerbildung. Annäherung an ein neues Leitbild. Berichte aus West- und Südosteuropa. Münster/ New York/ München/ Berlin: Waxmann, str.135-171
engleski
Teacher Education in Croatia – Perspectives for Further Development
nije evidentirano
teacher education, Croatia, European dimension, educational sciences, intercultural education, language education, foreign languages, new media, enterpreneurship
nije evidentirano
Podaci o prilogu
128-159.
objavljeno
Podaci o knjizi
Domović, Vlatka ; Gehrmann, Siegfried ; Helmchen, Jürgen ; Krüger-Potratz, Marianne ; Petravić, Ana
Zagreb: Školska knjiga
2013.
978-953-0-51568-0