Interkulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 602538)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Cvikić, Lidija
hrvatski
Interkulturalna kompetencija u nastavi hrvatskoga jezika
Interkulturna kompetencija nužna je da bi se učinkovito i prikladno sporazumijevali s osobama koje su jezično i kulturno različite od nas (Fanitini 2006), stoga je iznimno važan čimbenik međudjelovanja u višejezičnim i višekulturnim društvima i zajednicama, kakva je i Europska unija. S obzirom na skoro članstvo Hrvatske u EU, opravdano je očekivati da pitanja višejezičnosti i višekulturalnosti u hrvatskome društvu postanu sve važnija. Njihova je važnost već prepoznata pa je interkulturalnost kao posebna vrijednost istaknuta i u Nacionalnom okvirnom kurikulumu. U hrvatskoj nastavnoj praksi upravo je nastava stranoga jezika središnje mjesto razvoja interkulturne kompetencije s obzirom na to da je doticaj s drugim jezikom ujedno i doticaj s drugom kulturom.
interkulturna sposobnost; nastava hrvatskoga jezika; višejezičnost
nije evidentirano
engleski
Intercultural competence in Croatian language classes
nije evidentirano
interculturalism; intercultural competence; Croatian language
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2013.
objavljeno