Od mature do profesure: kvantitativni aspekt odnosa srednjih škola i Matematičko-prirodoslovnoga odjela Mudroslovnog fakulteta (CROSBI ID 609835)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Luetić, Tihana ; Vukelja, Tihomir
hrvatski
Od mature do profesure: kvantitativni aspekt odnosa srednjih škola i Matematičko-prirodoslovnoga odjela Mudroslovnog fakulteta
Među različitim odnosima sastavnica obrazovnoga sustava posebno se ističe neposredna uzajamna ovisnost srednjega školstva i sveučilišta. U radu je s tim na umu analiziran kvantitativni aspekt odnosa hrvatskih srednjih škola i Matematičko-prirodoslovnoga odjela Mudroslovnoga fakulteta Sveučilišta Franje Josipa I. u Zagrebu u razdoblju od početka nastave na Odjelu (1875.) do Prvoga svjetskog rata, koje se odlikuje snažnim kvantitativnim napretkom srednjega školstva, a napose realnih gimnazija. Analiza se temelji na prikazu mijenjanja broja maturanata tijekom razmatranoga razdoblja, broja novoupisanih studenata Matematičko-prirodoslovnoga odjela Mudroslovnoga fakulteta u Zagrebu, broja novozaposlenih nastavnika prirodoslovlja i matematike školovanih u Zagrebu, broja novozaposlenih nastavnika prirodoslovlja i matematike školovanih na inozemnim sveučilištima, ukupnoga broja nastavnika prirodoslovlja i matematike u srednjim školama, broja kandidata srednjoškolskoga učiteljstva koji su položili profesorski ispit iz prirodoslovno-matematičkih struka te broja srednjoškolskih profesora prirodoslovno-matematičkih struka koji su habilitirali.
Kraljevina Hrvatska i Slavonija; srednje škole; Sveučilište u Zagrebu; nastavnici prirodoslovlja i matematike
nije evidentirano
engleski
From the GCE examination to the professorship : quantitative aspect of the relation between the highschools and Departament of Sciences and Maths at the Faculty of Philosophy
nije evidentirano
Kingdom of Croatia and Slavonia; secondary schools; University of Zagreb; science and mathematics teachers
nije evidentirano