crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 943160

Zbornik radova

Autori: Škojo, Tihana; Mance, Alma
Naslov: Individualizarano poučavanje i inkluzija učenika s oštećenjem sluha u nastavi glazbene kulture – nastavnički izazov
( Individualized teaching and the inclusion of students with hearing impairments in music classes – a teacher's challenge )
Izvornik: Muzička pedagogija izazov, inspiracija i kreacija / Marković, Vedrana ; Martinović - Bogojević, Jelena (ur.). - Cetinje : Muzička akademija, Univerzitet Crne Gore , 2018. 46-47.
Skup: Prvi međunarodni simpozijum iz oblasti muzičke pedagogije
Mjesto i datum: Cetinje, Crna Gora, 24-27. 05. 2018.
Ključne riječi: individualizacija poučavanja, nastava glazbene kulture, učenici s oštećenjem sluha
( teaching individualization, Music class, students with hearing impairments )
Sažetak:
Individualizacija poučavanja, kojoj su temelj uvažavanje individualnih razlika učenika i osiguravanje optimalnih uvjeta za napredak svakoga učenika neovisno o njihovim sposobnostima, imperativ je suvremene, humanistički orijentirane nastave. Uključivanje učenika s oštećenjem sluha (gluhih i nagluhih) u nastavu glazbene kulture zbog same prirode predmeta – koja je u oprečnosti sa specifičnostima te teškoće – te zbog didaktičko-metodičkih aspekata – koje individualizirano poučavanje zahtijeva – predstavlja velik izazov nastavnicima koji se najčešće ne osjećaju dovoljno kompetentni i pripremljeni za uspješno odgovaranje na postavljeni zahtjev. U radu se, u okviru gore navedenoga, prikazuje praktična primjena posebno oblikovanih metodičkih postupaka pomoću kojih je ostvarena individualizacija pojedinih glazbenih aktivnosti, usmjerenih prema specifičnim obrazovnim zahtjevima gluhe učenice. Sudjelovanjem te učenice u svim aktivnostima, koje su bile inventivno osmišljene i prilagođene, ostvarena je njezina uspješna integracija u nastavu glazbene kulture. Učenica je načinila važan korak prema osvještavanju i razvoju svojih unutarnjih potencijala i jačanju samopouzdanja, a stalnom se interakcijom s drugim učenicima iz razreda pozitivno utjecalo na njezin socijalni razvoj, ali i na senzibilizaciju ostalih učenika prema učenicima s teškoćama u razvoju. Poseban je naglasak stavljen na primjenu Dalcrozova metodičkog sustava, koji je utemeljen na načelima euritmije, te na skupne aktivnosti u kojima su svi učenici u ugodnome i poticajnome ozračju zajednički dolazili do planiranih odgojno-obrazovnih ishoda.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Prošireni sažetak (500-1000 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija,Glazbena umjetnost
Upisao u CROSBI: Tihana Škojo (tihana.skojo@uaos.hr), 15. Lip. 2018. u 19:24 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4