Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Individualizarano poučavanje i inkluzija učenika s oštećenjem sluha u nastavi glazbene kulture – nastavnički izazov (CROSBI ID 663115)

Prilog sa skupa u zborniku | prošireni sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Škojo, Tihana ; Mance, Alma Individualizarano poučavanje i inkluzija učenika s oštećenjem sluha u nastavi glazbene kulture – nastavnički izazov // Muzička pedagogija izazov, inspiracija i kreacija / Marković, Vedrana ; Martinović - Bogojević, Jelena (ur.). Cetinje: Muzička akademija, Univerzitet Crne Gore, 2018. str. 46-47

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana ; Mance, Alma

hrvatski

Individualizarano poučavanje i inkluzija učenika s oštećenjem sluha u nastavi glazbene kulture – nastavnički izazov

Individualizacija poučavanja, kojoj su temelj uvažavanje individualnih razlika učenika i osiguravanje optimalnih uvjeta za napredak svakoga učenika neovisno o njihovim sposobnostima, imperativ je suvremene, humanistički orijentirane nastave. Uključivanje učenika s oštećenjem sluha (gluhih i nagluhih) u nastavu glazbene kulture zbog same prirode predmeta – koja je u oprečnosti sa specifičnostima te teškoće – te zbog didaktičko- metodičkih aspekata – koje individualizirano poučavanje zahtijeva – predstavlja velik izazov nastavnicima koji se najčešće ne osjećaju dovoljno kompetentni i pripremljeni za uspješno odgovaranje na postavljeni zahtjev. U radu se, u okviru gore navedenoga, prikazuje praktična primjena posebno oblikovanih metodičkih postupaka pomoću kojih je ostvarena individualizacija pojedinih glazbenih aktivnosti, usmjerenih prema specifičnim obrazovnim zahtjevima gluhe učenice. Sudjelovanjem te učenice u svim aktivnostima, koje su bile inventivno osmišljene i prilagođene, ostvarena je njezina uspješna integracija u nastavu glazbene kulture. Učenica je načinila važan korak prema osvještavanju i razvoju svojih unutarnjih potencijala i jačanju samopouzdanja, a stalnom se interakcijom s drugim učenicima iz razreda pozitivno utjecalo na njezin socijalni razvoj, ali i na senzibilizaciju ostalih učenika prema učenicima s teškoćama u razvoju. Poseban je naglasak stavljen na primjenu Dalcrozova metodičkog sustava, koji je utemeljen na načelima euritmije, te na skupne aktivnosti u kojima su svi učenici u ugodnome i poticajnome ozračju zajednički dolazili do planiranih odgojno- obrazovnih ishoda.

individualizacija poučavanja, nastava glazbene kulture, učenici s oštećenjem sluha

nije evidentirano

engleski

Individualized teaching and the inclusion of students with hearing impairments in music classes – a teacher's challenge

nije evidentirano

teaching individualization, Music class, students with hearing impairments

nije evidentirano

Podaci o prilogu

46-47.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Muzička pedagogija izazov, inspiracija i kreacija

Marković, Vedrana ; Martinović - Bogojević, Jelena

Cetinje: Muzička akademija, Univerzitet Crne Gore

Podaci o skupu

Prvi međunarodni simpozijum iz oblasti muzičke pedagogije - Muzička pedagogija - izazov, inspiracija i kreacija

predavanje

24.05.2018-27.05.2018

Cetinje, Crna Gora

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost